Rezultati neke ameriške raziskave kažejo, da govedina in svinjina povečujeta tveganje za prezgodnjo smrt. Thomas Spang Rockville (SN). Nedavno objavljeni izsledki velike raziskave priznanega inštituta za raziskave raka National Cancer Institut (NCI) iz Rockvilla o tem ne puščajo več veliko dvomov. »Če želimo dlje in bolj zdravo živeti, moramo jesti precej manj rdečega in predelanega mesa,« povzema ugotovitve raziskave strokovnjak za prehrano Barry M. Popkin.
Berite naprej ...